keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Internet-markkinoinnin ja sähköisen liiketoiminnan tietolähteitä

http://matkailumarkkinointi.blogspot.com
www.seomoz.org
www.problogger.net
www.experiencebusiness.fi
www.newmediatrendwatch.com
www.phocuswright.com
www.liiketoiminta.info
www.hubspot.com
www.mashable.com
www.nettibisnes.info/linkit
www.delicious.com/liiketoiminta

Lisää oma ehdotuksesi tämän artikkelin kommentteihin. Jatkossa saa mielellään käydä lisäämässä lisää.

21 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. http://www.internetmarkkinointi.fi/

    VastaaPoista
  3. http://www.copyblogger.com/blog/
    http://www.toprankblog.com/category/social-media/
    http://blog.hubspot.com/

    VastaaPoista
  4. Dingle:

    Itse tykkään lukea Facebookin kautta https://www.facebook.com/DigitalMingling?fref=ts

    Blogi löytyy Dinglen nettisivuilta suomeksi http://www.dingle.fi/paivan-pop/ ja enkuksi http://www.dingle.fi/en/2013/01/28/5-tips-community-managers/

    -Hanna

    VastaaPoista
  5. http://www.ecotourismconference.org/

    VastaaPoista
  6. Suosittelen Dinglen seuraamista, ajankohtaisia juttuja sosiaalisesta mediasta, kampanjoista, toiminallisuuksista jne.
    http://www.dingle.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Hei Anette, kiitos suosituksesta!

      Poista
  7. Löysin tällaisen blogin http://geofflivingston.com/. Kirjoittaa aika monipuolisesti digimarkkinoinnista ja somesta.

    VastaaPoista
  8. www.internetmarketingspeed.com

    VastaaPoista
  9. http://klikkaatasta.fi/johdanto.php

    VastaaPoista
  10. http://internet-marketing-deutsch.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. The Internet Marketing Association (IMA) mission is to provide a knowledge-sharing platform for business professionals where proven Internet marketing strategies are demonstrated and shared in an effort to increase each member’s value to their organization. http://imanetwork.org/2012conference/presenters/presentation-documents/

    Marketing to the Power of ONE: Using Cross-Channel Digital Marketing to Power Online Sales and Serve Customers More Effectively”
    Joel Book, Principal, eMarketing Research & Education, ExactTarget

    http://www.imanetwork.org/2012conference/ppt/Exact_Target_Joel_Book_Marketing_to_the_Power_of_ONE.pdf

    VastaaPoista